close

 

係PLURK見白雪講開呢間[2+2 Cafe], 又見出左雙糧, 就決定請老公去食番餐啦~

雖然蕎蕎唔駛錢, 但擔心佢會攪攪陣攪到大家無啖好食~

所以有諗過唔帶佢去, 但又成日覺得一家三口出去會開心D~

問爸爸意見啦, 又話我鐘意點就點(成日都拋番個波比我=.=)~

最後都係決定帶埋佢去, "洗"就"洗"啦~

當日蕎蕎好乖, 全程坐係位, 無要求落地~

仲要乖乖自己食野, 仲食得好滋味添~

1

 

所以呢, 當我永遠諗到最壞時, 佢就會比驚喜我架啦~:P

食飽飽後, 我地就去商場行下~

見佢今日表現唔錯, 就同佢入去[玩具玩飽城]玩下, 玩飽先返屋企訓覺~

雖然已經玩飽, 但佢都係要拎番D手信走先得既-----汽球一個!

見佢今日甘乖, 比錢都比得開心D~

 

前排叫蕎蕎影相, 佢就擺D甘既POST, 側頭, V字手勢, 想點呢?! .........

2

arrow
arrow
    全站熱搜

    Christine 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()