close

有日, 一家3口行完街返屋企時...

 

媽媽推住BB車, 入門口時比爸爸踩到媽媽隻腳~

媽: [哎呀~~~]

蕎: [媽咪, 咩事呀?!]

媽: [爸爸囉, 踩到媽咪隻腳呀~]

蕎蕎聽完後無出聲, 但當爸爸行埋佢側邊時, 佢啤住爸爸, 之後仲打爸爸添!!

當時即刻出聲制止佢, 同埋叫佢唔可以甘樣對爸爸~

不過事後都有D開心, 因為覺得蕎蕎好錫我囉 :P~

 

 


 

有日, 一家3口飯後係親子活動--玩波~

 

蕎 (分波中) :[呢個蕎蕎既, 呢個爸爸既, 呢個媽媽既]

媽(可憐樣) : [咦, 點解你地有兩個, 我得一個既?]

爸(得戚樣) : [我同蕎蕎都有兩個, 媽媽得1個!]

之後蕎蕎望下我, 再望下爸爸, 然後走去爸爸度拎走一個波...

蕎: [呢個媽媽既!]

爸: [下, 甘我咪得1個囉?!]

蕎: [下次買個新既比你啦!]

 

WAKAKA~~等你甘得戚呀0拿~~

 

下次買個新既比你啦!!

IMG_2679

arrow
arrow
    全站熱搜

    Christine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()