close

今年旅行選擇去韓國, 但因為得我地自己一家3口去, 我地2個又比較粗心大意, 帶蕎蕎去都係跟團放心D~

Day 1 (10/4/2011)

行程: 香港國際機場-->仁川國際機場---> 晚飯---> 龍平渡假村

航班時間係下午12:00, 因為唔駛甘早到機場, 所以我地決定坐巴士入機場!

去到機場, 蕎蕎見到行李手推車已經急不及待要推埋一份emotion~

Picture

 今次旅行, 我地仲買左個0急比蕎蕎添, 原意係想佢自己拎既, 不過我真係想多左囉emotion~

 大約3小時既航程, 約5點鐘就到左仁川國際機場啦!

Picture

 4月份既韓國仍然有D寒冷, 即刻幫蕎蕎著番件厚褸~

 因為入龍平渡假村既車程大約3小時, 所以導遊決定先食晚飯~

 到韓國後既第一餐--韓式火鍋,  味道都唔錯, 不過我地剛剛先係機上先食完飛機餐, 真係無辦法食得落囉~ 

Picture 

 係呢3個鐘既車程, 蕎蕎訓著左, 所以我地都可以靜靜地聽導遊介紹韓國既事跡~

 入到龍平渡假村已經差唔多10點鐘, 導遊講完明天集合時間+分配房間後, 就各自上房休息啦

 因為之前既晚餐無咩食野, 所以我地就去酒店樓下既FAMILY MART買左2個杯麵宵夜~

 等食中既蕎蕎都要爭取時間睇番套戲!emotion

Picture

 蕎蕎係房除左睇戲外, 仲有樣野玩, 就係.....衣櫃!

 成晚就行出行入, 開門關門, 玩得好開心呢emotion~

Picture

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Christine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()