close

Day 2 (11/4/2011)

  行程: 龍平渡假村--> 大關嶺綿羊牧場 -->五臺山月精寺 -->小木屋 

  一早起身, 先係酒店食個自助早餐, 之後有約2個鐘時間比我地係渡假村行下~

  當日既氣溫約5度, 不過可能因為太陽既關係, 又唔係好凍, 仲幾舒服添~

  原來 [冬之戀人]係度拍既, 所以有D劇照供遊人拍照~

Picture  

   之後去後面既滑雪場~

   蕎蕎身後既滑雪跑道仲未溶哂雪架~

   原本可以坐登山纜車上山睇下, 不過就因為停開冇得上去~

Picture

  D雪其實都幾污衊, 不過兩母女仍然好開心甘踢雪!

 

  有水既地方, 蕎蕎就會好努力甘搵下有冇魚同龜emotion

Picture

 

   睇完周圍既風景, 我地就出發去第2景點--[大關嶺綿羊牧場]

   去到牧場, 我地先整芝士~

   完成品!   Picture

 呢舊芝士係4個人一齊整既, 由於要睇住蕎蕎既關係, 基本上呢舊野我地都無份整, 係由另外2位團友整既~ 賣相已經唔多好, 連味道都唔多好囉, 都冇芝士味既, 唔怪得佢比D粟米片我地連芝士一齊食啦, 反而D粟米片就好正, 我地差唔多食哂emotion~

 

 整完芝士, 我地就出去餵羊啦~

 呢個所謂牧場好鬼細, 又好鬼臭, D羊仲要好似幾年冇食野甘~

 一遞個兜埋去, 佢地就係甘爭食, 連個兜都比佢地搶埋!

 

 蕎蕎餵左一次就驚左~不過經領隊好努力甘遊說佢後, 佢終於肯再餵, 最好總唔捨得走添~ 

Picture

  蕎蕎坐個隻羊係專比人影相既, 所以無欄入邊個D羊甘癲!

 

  見有人賣野, 就緊係去混下吉啦, 個毛毛耳套影完相就放番底!

  聽導遊話, 呢個牧場既羊其實唔多吸引, 最能吸引遊客既係呢隻狗! 個個都要同佢影相喎~

Picture 

  司機先生見蕎蕎甘鐘意隻狗, 仲專登去搵D方包黎比蕎蕎餵狗狗食添~

  呢個司機先生勁鐘意蕎蕎, 每次落車上車都撩佢玩, 又想抱佢, 又比野佢食, 但蕎蕎就有D驚佢囉emotion~

 

  去完牧場, 我地就去醫肚啦-- 午餐係 :香菇火鍋

 

  睇個樣好清淡, 但味道唔錯架, 韓國既菜真幾甜, 唔錯! 

Picture

 

   食飽後就去第3景點: [五臺山月精寺]

   蕎蕎一上車就訓覺, 基本上佢每次上車就話要訓覺, 所以各團友覺得佢好乖, 成日讚佢呢~

   到達目的地時佢仲訓緊, 所以我地決定唔跟大隊, 留番係車比佢慢慢訓~

Picture

 

 參觀完月精寺, 我地就去當日住既地方--小木屋~

 因為帶住蕎蕎既關係, 領導安排我地住離旅遊巴同食飯最近既屋, 真係好! 

 下面2張相係我地住個間屋既外觀&內觀~

  Picture

  呢度係無野玩既, 我地都係周圍行下影下相~

  當晚晚餐係-- BBQ 

  呢餐BBQ只供應豬扒, 飯及湯, 開頭導遊話因為D豬扒無調味, 唔係甘好食, 就介紹我地買罐午餐肉黎燒~

 不過其實我地2個又覺得無調味既豬扒都好好味, 仲好啱蕎蕎食添~

飯後我地買左D煙花係露台燒, 蕎蕎玩得好開心呢~ 

 Picture

 玩完煙花, 2父女入返屋後就1人拎1部電話, 訓係地下玩啦!

 甘我去沖涼囉emotion~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Christine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()