close

Day 3 (12/4/2011)

行程: 韓食DIY[大長今]生活體驗[親手製造韓國泡菜]-->試穿韓國傳統服裝及拍照-->水果園-->夢幻樂園-->Drawing Show

 

 一早醫左肚就出發去整泡菜~

 我地呢幾日坐既旅遊巴唔錯架~  司機叔叔仲好有禮貌, 好好人添~  

Picture                                                                       

  本來好開心, 諗住終於有機會同蕎蕎整下野食架麻, 點知大小姐扭計~

  最後爸爸就同左佢出去玩, 變左得我一個自己整~

  整完後我地去試穿韓國傳統服裝~  

  套衫係蕎蕎自己揀架, 開頭我見好似好普通, 又唔靚, 揀過另一件比佢, 點知佢唔肯~

  不過著上身後又覺得唔錯, 蕎蕎見其他人讚佢可愛, 仲非常得戚添~

 

隨團既攝影哥哥即刻拎個鼓比蕎蕎影相~

Picture

 影相後我地就去水果園摘士多啤梨, 每人限拎10粒走~

 韓國既士多啤梨好甜, 連蕎蕎平時唔多鐘意食, 當日竟然食哂自己個袋~

 水果園老闆仲專登搵左粒勁大既士多啤梨送比蕎蕎添~

 

Picture 

 之後去另一個地方 - [夢幻樂園]~

 地方好大, 但無咩時間玩, 再加上我地唔係太識睇樂園個地圖~

 所以只係跟導遊去坐觀光車睇白老虎同其他動物, 之後周圍行下, 夠鐘就返去集合啦~

Picture

  係夢幻樂園既戰利品就係汽球一個+玩具相機~ 

 個相機幾抵玩, 佢之後成日揸住話同人影相, 最好係其他團友又交捉戲比佢影喎~ 

Picture

 去完夢幻世界,就出發去食晚餐~

 之後就係去睇約個半鐘既[DRAWING SHOW]啦~

 原本想唔去睇架, 我怕蕎蕎唔肯坐甘耐, 又話唔比中途離場, 一陣佢扭計時就大獲~

 有個蕎蕎好鐘意既團友姐姐知道我既顧慮後, 仲專登坐係我隔離添, 真係唔該哂~

 好彩蕎蕎成場SHOW都冇攪事, 仲交捉戲, 見人拍手佢都有拍手, 真抵錫~

 呢個[DRAWING SHOW] 又的確幾好睇, 唔怪得導遊極力推薦我地睇啦~

Picture 

 睇完SHOW, 我地又要坐個幾鐘頭車返酒店啦~蕎蕎照例一上車就大覺訓~

 呢間酒店會住2晚, 唔大, 不過幾乾淨, 同埋床夠大, 係遠左D 0者, 都唔錯~ 

 Picture 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Christine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()