close

32個月的蕎蕎

前日蕎蕎見媽媽轉左甲油顏色就問..

蕎蕎: [媽媽你個D藍色既?! 我要橙色!]

媽媽: [..你細個唔搽得住架要大個先得架]

蕎蕎: [要大個先得?!我都又想要呀!(扁咀中)]

媽媽: [等媽咪遲D搵下有冇甲油專比小朋友搽架啦好嗎?!]

爸爸: [….甘大獲?!]

事情告一段落小人冇再堅持要搽….

 

尋晚夠鐘訓覺時蕎蕎同媽媽手拖手去VV & 刷牙….

蕎蕎: [媽媽你個D藍色既?! (媽媽心諗又黎?!) 係邊度整架?!]

媽媽: [媽媽自己搽架]

蕎蕎: [..甘靚既好彩冇再繼續講啦~

行到出廳見到坐係度睇電視既爸爸時

蕎蕎(望到爸爸腳趾甲上冇顏色) : [你細個呀我又細個呀唔搽得架!]

爸爸(忍笑): [爸爸冇搽呀!]

蕎蕎(發覺唔對路) : [爸爸大個呀..我先細個你搽橙色呀?!好唔好呀?!] 跟手係枱面拎起左支橙色顏色筆比爸爸。

爸爸: [..爸爸唔搽啦!]

蕎蕎: [唔緊要啦唔緊要啦你大個可以搽架, (遞支顏色比媽媽你幫佢搽啦!]

爸爸: [最衰係你啦!] (媽媽心諗..又係你叫我去整甲既:P)

爸爸: [教佢搽我隻腳!]

原來佢以為我教佢邊關我事0者, 佢自己諗架咋~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Christine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()