close

Day 4 (13/4/2011)

 行程: 青瓦台總統府門外參觀及拍照留念-->青瓦台舍廊房-->人蔘專賣廳-->水晶城-->東大門市場 -->明洞 -->華克山莊賭場

 又係晨甘早出發, 今日可以唔駛拎行李, 就甘帶個背包及蕎蕎個隨身袋就起行~

 當然仲有係樂園買既寶貝相機啦~

Picture

 青瓦台舍廊房

 主要係介紹韓國既歷史~

 呢個係導覽機械人~

Picture

 韓國貨幣

 Picture

 後面係總統府(冇記錯應該係emotion)

Picture

 呢部機係專給遊客拍照既~拍照後再揀背景, 然後入番自己既電郵地址就可以, 之後就會收到相架啦~

 蕎蕎好鐘意玩, 因為有支筆可以畫~最後仲要比爸爸惡攪, 呵呵呵~

Picture

 蕎蕎見到甘大隻公仔, 就緊係即刻跑去影相啦~

Picture

 人地就老公坐底, 老婆企係後面~

 我地就亞囡坐底, 媽媽企後面~ 邊個地位高D?! 睇相便知!

Picture

  參觀完後, 就係後面公園集合~等候既期間, 蕎蕎當左呢個牌係滑梯, 係甘SIR~

 個牌就乾淨哂, 佢條褲就....

Picture

 

 之後係既行程就係跟團必備既節目--氹你買野!

 人蔘專賣廳

 我地竟然失手, 係人蔘店買左人蔘粉~亞導遊話對小人身體好好架喎, 整左幾杯比蕎蕎飲~

 原本諗住佢唔飲架啦, 點知佢竟然搭好好味, 仲有左3杯~

 問爸爸意見, 又係個句:你鐘意啦~

 最後。。。多謝盛惠港幣19XX~

 

 東大門

 因時間唔多, 我地都係專攻童裝, 不過太多款式, 但又同香港差唔多, 所以都唔係買左好多~

 最慘係買左對鞋, 試啱架麻, 點知左右腳竟然唔同SIZE, 仲要返HK先知..激死我~

 

 明洞

 周圍行下, 食下雪糕, 買左個肉酸膠美妮+幫朋友買既香水~

 

 華克山莊賭場

 因蕎蕎既關係, 我地冇入賭場, 只係隔離既DUTY FREE 掃貨~

 主要係幫朋友及親友買化妝品~

 不過最後發現原來冇咩團友入賭場, 個個都係走去DUTY FREE掃貨~

 買完野我地就返酒店休息啦~ 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Christine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()